True

Garantijas noteikumi

1. Visām cenu.lv interneta veikalā pirktajām precēm ir ražotāja garantija.

2. Ražotāja noteiktais garantijas termiņš dažādām precēm ir atšķirīgs, tas var būt līdz 5 (pieciem) gadiem. Informāciju par ražotāja garantijas termiņu Tevis izvēlētajai precei meklē preces aprakstā vai jautā cenu.lv klientu konsultantam.

3. Likumiskās garantijas ietvaros patērētājs ir tiesīgs 24 mēnešu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem. Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, ja prece tika izmantota tikai tam paredzētajam mērķim un tikai mājsaimniecībā.

4. Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, tiek nodrošināta tikai Ražotāja noteiktā garantija.

5. Ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja uzrāda: -

  • pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme);

  • ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā); 

6. Informāciju par sertificētajiem ražotāja servisa centriem var atrast ražotāja vai izplatītāja garantijas kartē, zvanot ražotāja pārstāvniecībai vai uz preces iepakojuma norādītajam izplatītājam vai arī zvanot, vai rakstot e-pastu [email protected] interneta veikalam.

7. Garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz preces papildus piederumiem (aksesuāriem), barošanas elementiem (baterijas, akumulatori, telefona, portatīvo datoru, planšetdatoru komplektā esošie akumulatori), piederumiem, kuriem ir ierobežots resurss (drošinātāji, austiņas, mikrofoni).

8. Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā:

  • bojājumiem, kas radušies pircēja, lietotāja vainas dēļ:

  • precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi;

  • prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām un nav eksplutēta tā, kā tas ir norādīts lietošanas instrukcijā;

  • prece, kas ir bojāta lietotāja dēļ (piemēram- saskrāpētas, salauztas konstrukcijas, saplaisājis ekrāns, ieliets ūdens tam neparedzētajās vietās, nepareiziem līdzekļiem kopta prece, ja precē ir atrasti nepiederoši priekšmeti, ir pieļauta kukaiņu iekļūšana izstrādājumu iekšienē vai kādas citas pēdas, kas liecina par nepareizu preces ekspluatāciju);

  • ja bojājums būs radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstības ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ (kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums, triecieni, skrāpējumi);

  • ja izstrādājumā redzamas nekvalificēta remonta pēdas;

  • dabiska elementu nolietojuma gadījumos;

  • ja esi izmantojis nestandarta barošanas blokus, piederumus un rezerves daļas, kā arī izejmateriālus (kārtridži, toneri u.c.), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas būs izraisījis šīs preces bojājumus;

  • papildus aprīkojumam garantija netiek piemērota (baterijas, austiņas, savienojoši kabeļi, lādēšanas ierīces, pults);

  • izmantosi preci ražošanas vai profesionāliem mērķiem (ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem);

  • garantija nedarbojas, ja radušies bojājumi nepareizas transportēšanas rezultātā.

9. Pirms preces nodošanas remontā parūpējies par datu drošību. Garantijas servisa centri negarantē datu saglabāšanu, tāpēc nodrošinies ar datu rezerves kopijām.

10. Gadījumā, ja prece ir sabojājusies, Jums ir šādas iespējas:

- doties uz ražotāja vai izplatītāja garantijas talonā norādīto servisa centru (ņem līdzi pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu)

- nosūtīt preci mums Lailio Solutions SIA,K.Ulmaņa gatve 2, Rīga, LV 1004 (pievieno pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu (ja tādu ietvēris ražotājs);

- zvani pa tālruni 67717567, Tevi uzklausīs un ieteiks labāko risinājumu.

11. Atbilstoši LR MK noteikumiem,ja, prece nav smagāka par 10 kg,par preces nogādāšanu un preces nogādāšanas izdevumu segšanu uz, vai no servisa centra vai pie pārdevēja atbildīgs ir klients.

12. Sūtot preci uz garantijas apkalpošanu, Tev ir jānodrošina atbilstošs transportēšanas iepakojums, proti, precei vai tās oriģinālajam iepakojumam ir obligāti jābūt iepakotam citā, transportēšanai piemērotā iepakojumā. Pretējā gadījumā pasta darbinieks var atteikt preces pieņemšanu, kā arī garantijas apkalpošana var tikt atteikta gadījumā, ja nepareiza iepakojuma dēļ prece tikusi bojāta. Lai izvairītos no pārpratumiem, iesakām atgriešanai paredzēto preci apdrošināt, pretējā gadījumā par preces bojājumiem atbildību pircējs.

  • Gadījumā, kad garantijas apkalpošana nav spēkā, bet klients atsakās no maksas remonta, tad klientam ir jāsedz diagnostikas izmaksas, un klients saņem Servisa centra slēdzienu par konstatētajiem bojājumiem. Ja klients piekrīt maksas remontam, tad diagnostikas izmaksas nav jāsedz.

  • Pirms nodot servisa apkalpošanai datortehniku vai mobilo telefonu, nepieciešams parūpēties par iekārtā esošo datu saglabāšanu, izveidojot rezerves kopiju, jo servisa apkalpošanas laikā dati var tikt neatgriezeniski zaudēti. Garantijas servisa centri negarantē datu saglabāšanu jo tas neietilpst garantijas nosacījumos.

  • Lai preces labošana noritētu ātrāk, mēs iesakām pircējiem pašiem griezties kādā no ražotāja norādītajiem servisa centriem.

Lūdzam ņemt vērā, ka servisā nodotā prece ir jāizņem četrpadsmit (14) dienu laikā pēc izņemšanas paziņojuma dienas. Tas attiecās arī uz tām precēm, kuru piegādi klientam pēc servisa nodrošina cenu.lv interneta veikals (uz Omniva pakomātu, DPD pickup punktu, uz Latvijas pasts pasta nodaļu vai ar kurjeru uz vēlamo adresi) – cenu.lv interneta veikals izsūta preci tiklīdz tā ir saņemta no servisa. Sākot ar piecpadsmito (15) dienu, tiek aprēķināta maksa par preces uzglabāšanu - 2 eiro (divi eiro) par katru uzglabāšanas dienu, ja klients nav informējis par citu, konkrētu izņemšanas datumu.

Cenu.lv garantē preces glabāšanu 3 (trīs) mēnešus no izņemšanas paziņojuma dienas.



Autorizēto servisa centru saraksts ir atrodamšeit.

To install this Web App in your iPhone/iPad press and then Add to Home Screen.